duminică, 30 octombrie 2011

In jungla...

Era in jungla o toaleta publica bineinteles cu geam .Dupa sapnatana geamu spart leul convoaca toata jungla :cine a spart geamu ..... liniste dupa cateva minute iese iepurele si spune uite ma leule eu lam spart.leul:cum ma iepurasule pai am trecut pe acolo si cineva dinauntru ma intreabat daca sunt mic pufos si alb si eu am spus da si ma luat si sa sters cu mn la fund leul:bine ma iepure pleaca dupa o saptamana iar geamu spart tot iepurele iese si la fel dupa o sapnamana iar geamu spart leul convoaca toata jungla cine a spart geamu ....liniste... iese iepurele si spune ca el la spart leul il intreaba cum a fost poi spune iepurele de data asta eu am fost inauntru si cineva a trecut si lam intrebat daca e mic si el a spus da si lam luat si mam sters cu el la fund si apoi am sarit pe geam leul:dece? iepurele:era ARICIUL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu