marți, 8 noiembrie 2011

Ce parere au unii americani despre Obama...

Un ziarist american ii ia interviu unui batran texan, trecut de 85 de ani. La un momentdat reporterul:
– Dle, stiti ca pentru prima data in istorie America are un presedinte negru?
– Fugi dom’le de-aici… e imposibil…
– Nu serios…
– Hai dom’le lasa-ma in pace… traim in America si asa ceva e imposibil…
– Uitati ziarele ce titluri au: New York Times – “Barack Obama – Primul presedinte de culoare de la Casa Alba”, Washington Post – ” Pentru prima data un cetatean de c uloare ajunge presedinte” …
– Extraordinar… e incredibil… tare mandru trebuie sa fie stapanul lui…

Un comentariu:

  1. Un preot se despărţea de parohia sa după mulţi ani de slujire. Pe lângă masa de adio, enoriaşii s-au gândit sa-i facă şi un cadou. Ca peste tot, a fost invitat şi un politician să spună câteva cuvinte şi sa-i înmâneze cadoul. Dar că toţi politicienii, a întârziat, şi atunci părintele s-a gândit să umple timpul cu un discurs.
    - Prima mea impresie despre parohia aceasta mi-am făcut-o cu ocazia primei spovedanii. M-am gândit că am fost trimis într-un loc teribil deoarece primul care s-a spovedit mi-a mărturisit că furase un televizor, că le-a furat banii părinţilor, că a mai furat şi la locul de muncă, pe lângă faptul că avea o aventură sexuală cu soţia şefului în unele ocazii făcea trafic şi vânzare de droguri. Şi la urmă a zis că i-a transmis o boala venerică sorei sale. Am rămas înmărmurit, stupefiat şi foarte speriat! Dar după aceea am cunoscut lume care nu semăna deloc cu acest individ. Mai mult, pot să spun că a fost o parohie de oameni responsabili, cu valori morale, credincioşi şi că am trăit aici ani minunaţi!
    În acest moment soseşte politicianul, asa că l-au chemat repede să ia cuvântul După ce s-a scuzat pentru întârziere a început astfel:
    - Niciodată n-am să uit când a venit părintele în parohie… De fapt, am avut onoarea să fiu primul care s-a spovedit la el…

    RăspundețiȘtergere